fredag 31 juli 2009

Hemfärd från LEL, bara en vara dag, fredag 31 juli

Idag är det äntligen fredag i alla fall. Dessutom så vet jag att herrarna från London ska anlända Sverige / Västerås under em. Känns riktigt bra och hoppas dom inte dragit på sig ngn svininfluensa nu.
Lite bilder som jag snott från Ari som han hade lagt ut på Happy bloggen:

Tydligen är det här bilväg. Alltså där man ska mötas. Bilarna kommer kanske i 90 knyck här... Hmmmmm...

Syns att det är grått och trist väder framför cyklisterna. Lite kul att man kan märka att de faktiskt HAR cyklat på fel / rätt sida av vägen också.

Man kan ju undra över varför det klagas så mycket =)
Hur många har bott på så vackert slott?

Ari skriver följande:
Magnus vid "Gay Friendly" Hotellet. Våra fina cykeltröjor som vi hade på oss under hela LEL. Några bilder när vi cyklar...
Jo, jag håller med Bigmollo, PBP 07 var ett barnkalas jämfört med LEL. Vädret är helt sjukt, 15-20m/s motvind samt Regn och Asfalten är så dålig att den skulle troligen inte kallas "Asfalterad väg" i Sverige.
Jag fick många minnen och givetvis ont i örona av Bigmollos prat om Vin, Öl och allt annat möjligt...

Magnus skriver:
Det var en trevig resa.... -kul lopp om man vill prova på lite randonnécykling.
Det är bara fyra år till nästa gång, dags att lobotomera Er om ni tänker köra.
PBP 2011 kommer bli en hysteriska skrattfest :-)
(Vi som körde kommer antagligen göra om det)

Johan skriver:
Det här var en mullig runda... Ska försöka sortera minnena och blogga om det snart.
LEL var tuffare än jag räknat med. Det berodde troligen mest på vädret. Jag har aldrig cyklat 90 mil i motvind tidigare, och hoppas att jag aldrig mer kommer göra det.
Vår tid blev inte riktigt som vi hade planerat. Men allt som allt gick det riktigt bra ändå. Vägarna var fantastiska, sällskapet bra och cykelbenen kändes helt ok.
Kul att läsa tråden efteråt. Tack för alla snälla ord. :)
Tävling på PBP 2011? Bring it on!! =D
/J




Synd att vi inte kunde dela denna roliga flaska vin som tydligen är till för cyklister och fira din välförtjänta hemkomst!

Från Australien har dom cyklat med denna flaska...............

Dagen har för övrigt inte bjudit på så stora saker. Lite tvätt och plock. Testat en ny kamera, få se om jag kommer överens med den eller ej...

Har lämnat bilen till min kära vänner och hoppas att dom verkligen inte sliter ut sig med jobb hela helgerna. Men en bil SKA fungera! Jag är glad att jag har en liten indian som vakar över mig här hemma. SSkulle behöva han styrka och vishet MÅNGA gånger.
Nu ska jag lägga mig och risken finns att jag somnar till serien Rötter. Men jag ska INTE sova i soffan för natten. Promise... Vaknar väl om inte annat när Rebecha kommer inrullandes från jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar