tisdag 1 februari 2011

Tack för allt fint ni skickat, det värmer mitt hjärta

Tänker du gå o bli fjollträskare!!!!!!!
Jag tackar för den tid som har varit och önskar dig all lycka.

Jättetråkigt att en så trevlig och kompetent tjej slutar, men vi är säkra på att du
hittar nya vägar i storstan. Till oss i X och X är du alltid välkommen när du passerar. Sköt om dej och lycka till i Stockholm Mona och Jättetack för vårt fina samarbete.

Tack själv för denna tid
Jag önskar dig all lycka i framtiden

Tråkigt att du slutar men jag önskar dig all lycka till. Spännande med nya utmaningar i livet.

Tack för den här tiden!
Synd att det blivit så här.
Hoppas att du hittar ett nytt jobb så fort som möjligt!
Du är välkommen in på kaffe och en pratstund.

Tack för all hjälp, alltid med trevlig ton!

Lycka till.

Tackar för all hjälp o önskar att du får nya framgångar på arbetsmarknaden.

Vad ledsen jag blev att Du ska sluta, Du som är så jäkla duktig. Det blir en stor förlust för oss alltså.
Men nu till Dig, jag hoppas innerligt att Ditt nya liv blir så som Du tänkt Dig. Ett nytt jobb kan väl inte bli några bekymmer med Din kapacitet.
Lycka Till!!!!!!

Det var med tårar i ögonen jag läste Ditt avskedsmail! Jag önskar Dej allt gott i framtiden och Du ska se att allt ordnar sig till slut!
massor med kramar till Dej från oss allihop på depån i X

Tråkigt att mista dig på supporten. Ditt vänliga, positiva, glada och inte minst det konstruktiva bemötande kommer vi verkligen att sakna. Hoppas att du får det bra i Stockholm. Har du vägarna förbi X är du mycket välkommen att titta inom på en fika...


Min fina o underbara kollega !!

Försöker fortfarande fatta vad som händer
försöker att bita ihop mina tänder
för att kunna förstå o klara

o tänka hur det kommer att vara

när du slutat hos oss har

o bara minnen finns kvar

Vi har gjort så mycket kul
o klarat många strul
Du har varit min kollega men framför allt vän

o det är klart att det sista är du ju än
Jag hoppas verkligen det här nån vettig mening har

så att man tron på att det "efter regn kommer sol" har kvar

Lycka till min underbara vän
Men vi ses ju snart igen

Tusen kramar...kommer att sakna dig...


3 kommentarer:

  1. Kanske inte så tokigt att sluta när man får såna fina ord :)

    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Skönt att få höra att man är omtyckt och uppskattad ibland. Det är du väl värd. Mina ESAB-kollegor frågar efter dig då och då och hälsar så gott.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Visst är allt mycket lättare när man känner att man har gjort ett bra jobb. Kan faktiskt vara bra att ha som referenser när man söker jobb :0)

    A-K Nu ska det inte bara bli en massa snack utan när det börjar bli lite varmare så bokar vi in ngt kul.
    Bara vara dag / kväll någonstans.

    Maggan Hälsa killarna ordentligt!

    SvaraRadera