lördag 5 februari 2011

1a veckan i februari

Efter första besöket och inskrivning på Arbetsförmedlingen så tog jag en kall blåsig promenad genom Sundbyberg där jag aldrig gått tidigare. Skulle ändå leta reda på gymmet Fitness24seven så jag passerade av ganska naturliga orsaker detta Vattentorn (har aldrig sett det tidigare när jag gått runt).

Utsikten från Tornet var underbar och det fanns en härlig stor park i anslutning till tornet.

En förkyld och sjuk Wille som fikar på en dammsugare och festis när pappa fyller år.

Lördag 5 feb morgonpromenad och passade även här på att passera en plats jag inte gått tidigare. Duvbo Kyrka.


Hittade lite gamla bilder i telefonen när jag rensade ur lite gamla bilder. Den här bilden är från nyårsafton. Ella drar Wille och Rebecha sitter på en annan pulka utanför Nora Kyrka.

Hmmmmm slagfält? Krigszon? Ja man kan ju undra.
Svaret == Rebechas lilla lgh/rum när jag hämtade hem henne inför nyår. Så trångt bir det om 2 personer ska sova i varsin säng. Alltså jag tog sängen hon fick madrassen. :0)

I morgon hoppas vi starkt på sol som dom lovat och då blir det en promenad via Tranebergsbron in till stan eller någon annan vacker väg.
Är det någon av mina läsare som har förslag vad som ska ses / utforskas så vore jag en glad mottagare av tips.
Nu får det bli en lat lördagskväll efter god mat och bastu.
Njut vänner.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar