måndag 21 februari 2011

Cykelnostalgi Bianchi, Specialized och Crescent

Idag var det en lunch med hjärtat och vi sög i oss varsin stor tallrik med Sushi. Mums mums mums. Promenad till Skanska - Solna och det var riktigt kallt. Men mysigt med lunch sällskap. Det blev inget fotograferande idag så ni får hålla till godo med lite bilder gällande cykelnostalgi nu när det byggs en vintercykel.
Först min älskade Bianchi som har varit en vän många mil på vägarna.

Här är nog min nästa vän i sängen.... - OPS vad skrev jag här.... --- Hmmmmm Ja jag kan ju inte glömma veckan på Mallis med den här underbara vännen som guidade mig fram 50 mil under en vecka. Underbara Specialized som tyvärr bara vara lånad.
Okey jag SKA inte byta ut min sängpartner mot en cykel.. L O V A R.....

Här är då Aris MTB Crescent som han bygger om till en bättre med dubbdäck och bättre växlar och nya bromsar mm mm mm.
Nu ska nog allt vara på plats så i morgon får han testköra den till jobbet och se vad som behöver justeras. Själv ska jag på intervju på Karlavägen PAF rekrytering. T-banan dit och promenad hem lär det bli. Hoppas på lite nya bilder i morgon.

Dagens ord

Livet är här och nu
inte i då och efteråt
"Wimala Thakar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar