söndag 19 juli 2009

Bilder från många av mina vänner bla

Har ett behov av att få visa lite fina härliga bilder mina vänner sänder till mig också. Vackra såna. Jag kan ju själv klart inte beskriva i ord var alla motiv är tagna eftersom det är kors och tvärs över hela Sverige.
Det enda jag kan försöka göra är att sätta ord på lite bilder. Hoppas ni ändå får en liten kort njutning av denna läsning och vackra bilder.

Rebecha och jag fick ett litet sånt där halv ryck med att möblera om lite, hmmmm inte alltid så lätt men man får göra det bästa av möjligheten. =)
Tvätta fönster var i alla fall ett ORDENTLIGT behov. Det gick knappt att se ut genom dom pga allt damm och regn som kommit dit.
Nöjda blev vi med resultatet. Nu kan man se ut genom dom också =) Fördel .......

Ja så blev det dessutom plats för vinstället också. Roligt när det fanns lite att fylla upp med =)


Ja när andra sliter och står i både på jobb och hemma så finns det dom som bara njuter av ledighet och sol och semester. Men jag tror att alla är väl värda det också så alla mina semesterfirande vänner: NJUT ordentligt, det är ett år kvar till nästa gång.
Så, när man sitter där på jobbet vid 8 tiden en morgon så piper det till i telefonen och jag får ett mms. Hmmmm VEM är vaken redan nu och sänder bilder?
Mariana, den här bilden var otroligt vacker. Nu blev jag jättesugen på att åka till Gotland också... Hur ska jag hinna åka till alla platser jag önskar?
Visby en morgon i Juli. Puss på dig!


Christer och Rebecka i Umeå var på bilcruising. Jag vet inte hur det kom sig men dom fann bla min bil däruppe i norr. Undrar hur den kom ut ur mitt garage. Hmmmmm måste nog kolla upp det ordentligt. Hur som helst, se bara till att den hamnar där den hör hemma igen. =)
(Man kan väl få drömma lite i alla fall)


Ännu en bild från Umeå. Herr eller fru Kotte är ute och går. Tillhör tyvärr inte mina favoritdjur men ok på bild.



Nu förflyttar vi oss till Piteå. Detta verkar vara herr Ulf som ligger på latsidan i solen. Men hej där, var är fisken? Du man kan inte bli solbränd i gummistövlar och fullklädd heller. Kanske kallt i vattnet...
Riktigt skön semesterbild är det i alla fall. NJUT!


Här skrev Pite mannen Pelikajse så jag hoppas platsen heter så. Verkar som om det fiskas på långrev och släp i alla fall.


Vackert i Piteå är det i alla fall. Kanske man ngn gång kan ta sig dit!


Min underbara Ari är alltid ute och cyklar och tar många vackra bilder. Denna bild är på väg till Sthlm efter besök hos mig. Herr GB fick bli motiv denna gång.

När man är ute och cyklar kan man även få lite blåsor. Men att få ett hjärtformat är kanske inte så vanligt. PUSS PUSS PUSS


Underbart vackra blommor. Dom är så härligt fina i färger och ger ro i kroppen. Blommor kan ge lycka och själen blir lugn. om dom sen är på bild eller i verklighet spelar absolut ingen roll. På bild kan man njuta av dom en längre tid. Man kan se dom om och om igen.
Tack älskade för allt vackert du skickar.

Ja här var ett litet axplock från en del av alla bilder jag får. Jag är så glad som har er alla som mina vänner. Var rädda om er och njut av det vackra som finns runt omkring oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar