torsdag 30 juli 2009

Vård av sig själv dag, torsdag 30 juli

Oj är det morgon redan ? Jag vill inte... Vill gärna sova lite till eller inte... Lika bra att stiga upp... Telefonkontakt med VC och fick en tid för omläggning kl 11 ca.
Oj vilka gulliga människor det verkligen finns som jobbar med människor. Den sköterska som la om och gjorde rent allt bodde där jag kraschade så hon visste vad jag pratade om och förstod att något sånt här skulle inträffa förr eller senare. Nu fick hon ta hand om offret dessutom..... När jag skulle gå så kom hon fram och gav mig en bamse
kram!

Som ni ser så är det lite svullet i alla fall men jag kan säga att det gör ont. Framför allt på insidan nä där jag inte ens har skrapat mig i.

Armen är inte så farligt skrubbad. Vad gör väl lite ärr...??? Det ska synas att man är aktiv. Det får väl ni killar stå ut med! Inte bara ni som ska vara ärrade...... Hoppas det inte är skalet ni ska äta utan innehållet..... OPS.......

Bäst att gå vidare......
Tog en sväng förbi Slottsparken där det är festival och kockduell på kvällarna. Passade på att passera Thompa och Rebecha som fanns på plats och även Sara.

http://www.slottsfesten.se/
http://na.se/nyheter/2.2503/1.521179

Tog en matbit där.......
..... och den slank ner ordentligt fort. GOTT!

Går vidare över bron för att ta mig hemåt. Kommer fram vid Karolinska skolan och där är det MASSOR av ungdomar, fick precis nu veta av Rebecha att det handlar om ca 3000 st. De ska ha ett spelkonvent.
http://na.se/nyheter/2.2503/1.521353

och knutpunkten är gamla biografen Roxy. ALLA dessa ungdomar kommer under morgondagen att passera festivalen så kockar, se till att det finns mat.

Passerade igenom parken vid Slottet och inser att Örebro har många statyer.

Vackra blommor finns det alltid i parkerna och när det regnat lite är de så fräscha.

Här är en bild till dig mitt hjärta. Dropparna på blommans kronblad är mina tårar av lycka att du genomförde detta lopp trots allt som hänt och stört din uppladdning. Även tårar av sorg och saknad för att vår tid inte är just nu och att vi har så långt avstånd till varandra.
Nu är du snart tillbaka i Sverige i alla fall.............................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar