onsdag 2 mars 2011

Dagar som gått

Från cykelbyggande till sängbyggande. Nu är sängen äntligen försedd med högre ben (23 cm medar) och jag har äntligen fått min höga säng som var tanken när jag köpte denna för typ 4 år sedan. I o med detta så blev det dessutom ommöblering i sovrummet för att känna lite mer space. Golvytan blev bättre och jag fick huvudet åt rätt håll. Är man kinkig så är man.
Är man intresserad av Fengshui och har lite känsla så kan man alltid ha det i åtanke när man möblerar lite. Fönster och dörrar tex ska inte passera över sängen för att stjäla energi när man sover.

Vad har mera hänt under de här dagarna i slutet av februari och början av mars?
Måndagen intervju på YIT i Västra Skogen. T-banan i Västra Skogen har temat hämtat från kakel och mosaik. Promenad hem från YIT sedan. Tyvärr bara deltidsarbete här och ev bara 2 månader annars helt okey. Vi får väl se hur det utvecklas.

Lite nyfiken är jag allt vem det är som bor i området. Den här bilen står parkerad så gott som varje dag i närheten av min bil. Får väl springa ofta därnere för att se vem som hämtar upp bilen.
Tisdagen bar det iväg på 2 intervjuer. Först på Skanska där det var riktigt lovande och kändes bra med de 2 personer jag träffade. Världen är liten En av personerna kom från Lindesberg. :0)
Käkade lunch med hjärtat och sen fortsatte bilen med mig i ut till Täby till Marval IT tjänster.
Kanonmöte och där kan jag lätt tänka mig att arbeta. 9 personer i företaget och utvecklas ständigt.

Lite bilder på mina bruna sängkamrater

.... och de grå....

Lite ord för dagen

Det är bara när vi förstått att vår tid är utmätt
som vi börjar leva fullt ut varje dag
- som om den var den enda vi har
"Elisabeth Kübler Ross"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar