måndag 7 mars 2011

Positiva morgonsamtal

Måndag morgon och klockan är ställd på 06.30 för det var någon som hade satt upp tvätt tid kl 07.00 redan. Härligt att komma igång direkt på morgonen så man inte ligger och slappar till.
4 maskiner blev det och när allt hänger fint i torkskåp och tumlare strax runt 8.30 så får jag telesamtal angående en intervju som dom gärna vill att jag kommer på redan vid 11 - 12 tiden....
Hoja hoja hoja... Här var det bara att sätta fart!
Dusch, frukost, hinna hämta tillbaka halvblöt tvätt! Men vet ni?? Klockan var strax efter 11 när jag klev in på ISS Mayday på Liljeholmen! Kanonbra intervju och trevlig personal.

På vägen ut så passerar jag denna Michelingubbe o den skulle jag vilja ha tillgång till när jag känner mig som en sån ibland.

Bilden är tagen från T-centralens Tunnelbana där man oftast bara ilar och springer förbi.

Lite småhungrig travar jag in på Liljeholms gallerian och det var inte fy skam. Massor av butiker fanns det där. När jag står o provar lite jeans så ringer mobilen och det blev bokat en intervju med lunch i Täby i morgon vid 12.00. Det dröjer inte länge förrän mobilen ringer igen och det är bokat att jag ska till Kista 15.30 tack vare dagens intervju. Då ska ni även veta att jag redan har en intervju inbokad kl 9.30 i Sundbyberg.
Full fart med andra ord. Ska dessutom träffa en gammal kompis från Örebro i Kista för en fika.
Därefter blir det att se till att allt är packat inför min frånvaro onsdag - lördag då jag ska tillbringa tid i skogarna runt Nora.

Tänkvärda ord

Lycka är att bara vara
och dela med sig
"Cheryl O´Malley 10 år"

1 kommentar:

  1. Finns det något sätt att kontakta dig på??? Skulle behöva fråga en sak. Rätt akut! / Anders
    anders.n@brunmedia.se

    SvaraRadera