torsdag 17 mars 2011

Kiropraktik och bara vara tid

Statyn Tuffsen i Humlegården

Ja är man ute på promenader så hittar man alltid nya platser. Började dagen med att åka upp till Trygghetsrådet så jag var på plats redan vid 9 i morse. Tillbaka till bostaden några timmar för att sen ta T-banan till Abrahamsberg och kiropraktik på KiroSTHLM i Bromma.

Därefter blev det T-banan till Rådmansgatan och en promenad till Fältöversten. Det var då jag sprang förbi Humlegården som jag aldrig tidigare passerat.
Skulle o fixa till fina naglar och där har de en mysig charmig kisse.

Så här fina naglar fick hon som var innan mig.

Själv tog jag bara vanlig fransk manikyr med små fina hjärtan som lite extra piff.
Idag har jag bara farit fram o tillbaka på tunnelbanor men det har ändå varit en fin dag.
I morgon är det enligt kalendern tid för akupunktur och läkartid. Blir alltså nya uppdrag i morgon och nya äventyr.
Sov Gott!

Dagens fina ord

Saker jag håller
kärast är;
Ljuset från en
klarblå himmel
och saker som
för oss samman.
Så allra bäst
är vänskap
fröjd och gamman.

"Henry Van Dyke"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar