tisdag 1 juli 2014

En runda runt Rimbo ca 11 mil

 Lite nya klotsar fick jag till födelsedagspresent så jag kanske inte får så ont i knäna när jag cyklar.

Skapligt pigg på morgonen så varför inte ut och testa en cykelrunda....

Färdig för att ge oss ut på en runda runt Rimbo. 


Kan ärligt säga att det var nog världens godaste räkmacka vi fick i Rimbo. Kallt kallt kallt var det ute i blåsten men lite varmt inifrån och sen ut och kämpa på hem så ska nog det här gå bra.

Trött och frusen efter turen och väntar på att bastun ska vara klar.


Det blev en fin fin kväll till slut.

2 kommentarer:

  1. Är så imponerad av dig och alla dina mil!! Undrar när jag fixar så långa svängar. Nöjer mig med 2 mil åt gången o det räcker långt för mig /Agge

    SvaraRadera
  2. Finaste vännen du kommer att fixa det du också och jag vågade mig inte på långa sträckor i början jag heller.
    Kram!

    SvaraRadera