måndag 7 juli 2014

20 maj arbete Göteborg

Dags att ge sig av på en arbetsresa igen några dagar. Först hann jag ut och fixa lite saker innan det var dags att ta sig iväg. Det är lummigt och grönt utanför huset och man får lite sommarkänsla i alla fall.





Dags att ge sig av ut igen då man inte har allt i huvudet när man går upp till centrum. Även den här vägen är en liten skog. 




Har nu kommit ner till Göteborg och hittat in på rummet på Scandic. På Bromma flygplats där jag mötte upp övriga kollegor så sprang jag bokstavligen på Per Gessle. Flyg till Landvetter för oss och sen hyrbil. 




Nu ska vi ut på galej så jag lämnar Scandic och går över till hotellet bredvid för att möta upp övriga.


Vi hamnade på en ganska nyöppnad restaurang mitt emot Feskekörka. Gott och spännande med nya maträtter. Trevligt trevligt. 


Hela gänget: Jag själv, Ulrika, Uffe och Fredrik.

Godnatt Göteborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar