måndag 7 juli 2014

20 maj kvällen i Halmstad

Uffe och jag åkte vidare till Halmstad på kvällen efter att han hade kört Ulrika och Fredrik till Landvetter och jag hann fika en stund med Joachim. Vi var lite negativa till att vi skulle bo på ett Bed and Breakfast under natten men blev gladeligen överraskade då vi klev in och hittade detta.
Mitt rum Fåret, otroligt trevligt och romantiskt.


Härligt utanför också. 


På gaveln uppför trappen bor Uffe och jag i varsitt rum. 


Så soligt och fint väder vi bjöds på. 


Vi fick varsin god öl innan vi tog oss iväg för att hitta något att äta. 










Jag lovar att ingen av oss orkade efterrätt och vi var inte hungriga heller efter dessa lass.




Riktigt trött efter dessa dagar och svullen i foten men nöjd. 

Uffe bodde i rummet Grisen. 



Innan vi gav oss iväg fick vi god riktig frukost. Trevligt ställe dit jag gärna åker igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar