måndag 14 juli 2014

12 juni Ellas första skolavslutning från Nollan i Ås.

En spännande lite nervös morgon för Ella. Det är dags för henne att vara med på första skolavslutningen. Lockade håret med tång innan det var dags att åka iväg till skolan. Jag skulle in till Örebro och jobba klockan 8.00
Moster Rebecha fick sova en stund till. 



Liten tjej har blivit stor. 

Efter avslutat arbete möttes Rebecha och jag vid Klarsynt för att ta en bit mat på stan och hitta en liten present till Ella. Jag passade på att prova ut ett par glasögon då jag hittade bågar som passade perfekt. Replaybågar blev det. Gjorde en synundersökning också.


Nu har jag sett  dessa underbara skor på 2 kunder så nu fick det bli dags. Jag fick en sko av Rebecha i för tidig julklapp. Tack snälla snälla. Jag älskar dessa.

Färdiga och hoppas på sol nu resten av kvällen innan det är dags att åka upp till Ås skola. 

Här kommer alla ut på led glada och förväntansfulla. 





Moster Rebecha, mamma och farmor fanns också på plats. 

Timothy tycker det är lite tråkigt. 





Äntligen är det första skolåret över! 




En drömmande Timothy vid fikabordet. 





Vi hittade en halskedja med 2 hjärtan på. Väldigt likt det som Ella fick låna av mig att ha under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar