måndag 11 juli 2011

Lite bilder från halvsimmet 8 juli

Jamen titta titta där, vilka är det som stånkar fram i vattnet? 2 vita huvuden som ser ut som guppande ägg. Glada är dom i alla fall. Härligt! Vilka det är? Ja det borde vara Pia och jag själv som guppar runt där. Heja heja vi! Vi är bäst tillsammans med nästa bild.....
Kan erkänna att när man simmade längst därbaak så kände jag mig som en i simmande mängden när Lennart Nilsson gör sina underbara filmer från hur människan blir till. FÖRLÅT jämförelsen, men tänk er själva en hel massa vita guppande runda huvuden.

Här är hela simmargänget samlade. Från vänster: Jag själv, Pia, Patrik, Uffe och Ola.
Fotograf till de 2 bilderna från Vansbro är Olas familjemedlemmar.

Söndag morgon innan mormor skulle åka och William hade åkt hem med sin pappa och sin nya cykel så ville Ella bli en tiger.

Sen skulle det bli lite blandat med Spiderman som William hade igår......

Plus en konstig Hallo Kitty som började rinna och svettas på armen

Även något annat konstigt som mer liknade en nyckelpiga än Spiderman.
En riktigt fin och härlig helg blev det i alla fall. Avslutade dagen med buss in till Örebro och sen pizza med finaste Jessica och en liten träff med underbara vänner. Jessica, Susanne, Shirlay, Sofia och Zenita. Sen tåget mot Stockholm där jag fick sällskap av en Kumlabo som jag har pendlat med alla de gånger jag åkt tåg mellan Stockholm och Örebro.

ORD

Kärlek är att vilja
någons positiva utveckling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar