lördag 9 juli 2011

Halvsimmet Vansbro 1500 meter avklarat

Onsdag blev en miniavslutning för arbete innan semester då vi beställde en 30 bitars sushi på Östermalmshallen och mumsade i oss.
Riktigt gott var det och torsdag var sista arbetsdag för min del innan semester på 3 veckor.
Härligt, underbart! Torsdag tog jag tåget direkt mot Örebro och blev hämtad av Annichen med familj vid Hålet i väggen.

Visst är det helt otroliga orkidéer!

Fredagen blev det en kort promenad ner till Pia med familj för vidare färd mot Vansbro där vi var 5 st som skulle simma Halvsimmet för att inleda vårt mål Halvklassikern. 19 grader i vattnet och 24 grader på land ungefär. Risk för regn framåt kvällen men vi klarade oss precis från regndropparna som kom. Vi hann duscha färdigt innan ovädret kom.

Som ni ser så klarade vi av att ta oss igenom den första delen av Halvklassikern. BRA jobbat av alla och jag måste skicka TACK till alla som stöttat och coachat mig inför detta. Måste ärligt säga att jag är mer stolt över den här genomförda bedriften än att ha cyklat mina 30 och 40 mil!!!
TACK!


Lördag morgon och en trött liten tös.

Det här är vad Ella väntar på idag. Hon ska målas som Hallo Kitty och det ska vi väl kunna ordna framåt eftermiddagen. Först får det bli lite frukost och uppvaknande på hela huset och sen ska det ev bli en ny cykel till stora tjejen som vuxit ur sin lilla första cykel.

"Om livet känns lite tungt
och dagarna inte blir som man vill,
så är lösningen att se livet som en hanhund:
Kan det inte ätas eller sättas på, så pissa på det och gå vidare."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar