söndag 20 oktober 2013

Tjejmilen 7 september

Så var det då dags för Tjejmilen 2013.
Undrar egentligen vad jag gjort för fel. Det här är 3e året på rad som jag varit anmäld men inte kunnat starta.
2011 problem med min vänstra hälsena och kunde knappt gå.
2012 andra orsaker då jag satt på Karolinska akutmottagning hela dagen.
2013 problem med min vänstra hälsena igen och får inte springa.

Jag hämtade i alla fall ut mina saker och gjorde nu ett nytt försök till 2014 så jag är redan anmäld där.




Hemma vankades det sen god mat på kvällen. 


Lördagen den 7 september cyklade jag upp till Gärdet för att se bla Pia och Hanna springa.
Skulle möta upp Uffe och Sven-Erik för att heja fram Pia.
Det var inte det lättaste då allt nät blir utslaget med så många som ska använda mobilen samtidigt.
Vi hittade i alla fall på varandra. 

Toaköerna var långa och ringlade sig runt bajamajorna. 










Det var inte lätt att se vem som var vem men helt plötsligt skymtade Hanna förbi och hann se oss. Pia stod helt plötsligt bara framför oss och skrämdes.


Susanne Nyqvist var också med och sprang och hade sin underbara tollare med sig. Så fin så fin. Jag vet inte varför jag inte fick ta hand om kopplet......... 

Sven-Erik, Pia och Uffe

En nöjd Pia efter målgång.

Vi träffades senare alla vid fiskrestaurangen i Sundbyberg där det serverades skaldjursbuffé.

Trevlig avslutning på den här kvällen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar