onsdag 23 oktober 2013

Dag 5 Italien 3 oktober 133 km Från Riomaggiore till La Rotta Del 3

Tillbaka inne i Viareggio så börjar kilometer efter kilometer med rak väg och dessutom varje meter är belagd med olika namn för varje beach.
Här ser vi då att Sebastian har en egen beach strax bredvid Kokomo, Monia, MiamiBeach mfl mfl. 


Dags för lite mat innan sista 6 milen hem. Det blev hamburgare inne i vackra Viareggio.




På andra sidan vattnet på den långa piren har jag gått för ca 20 år sedan. Som jag skrev förut i ett avsnitt så måste jag hitta mina gamla bilder. Där ska finnas härliga bilder på bla Annichen när hon sitter på piren. 







Falcon har en egen svenskfärgad båt i hamnen. 

133 km och 6 timmar senare så är vi då äntligen tillbaka i boendet. Vi har då hunnit passera fler prostituerade varav några var ute efter en cyklist men snabbt backade när de såg att jag var tjej.
Vi stannade i Pisa på tillbakavägen och fikade på "vårt" ställe i rondellen.
Dessutom blev det ett snabbt besök i Panorama för att handla. 

Så skönt att kunna sätta sig ner och bara njuta av en fin kväll. 2 dagar som vi klarat oss utan regn vilket vi är glada över på denna resa som inte hade varit kul om vi fått regn i alla backar.






Jag lovar att natten gav god sömn.
(Så fort GPSIeS sidan är uppe igen så kommer jag att lägga ut länken till rutten för GPS)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar