fredag 27 maj 2016

30 april..... och jag fyller år.....

Kan inte låta bli att njuta av allt vackert som vi faktiskt har runt omkring oss. Skulle egentligen få besök idag av de fina från Nora men mamma Annichen var jätteförkyld och jag vågade inte riskera att bli sjuk då jag inte får snyta mig så det blev rätt så trist när vi alla hade sett fram emot detta. 



Vi passade på att åka en snabbis till Mall of Scandinavia där Rituals butik finns och hämta ut min födelsedagspresent. Man får den dagen man fyller år gå in på en Rituals butik och hämta vilken doft man vill av den mörkgröna flaskan värde ca 90 kr som är ett underbart dusch schampo. Sen har man dessutom 20% på allt man handlar.
Vi tar en fika och jag får samtal från Veronica H som måste avslöja att hon och Therese är på G hem till oss.


Underbart team och gäng i Team Sportia som kom med en födelsedags bukett så vacker så vacker.
Tack alla ni fina snälla.
Veronica, Therese, Hanna, Johanna, My, Emma och Anna-Karin.
Skickade ut A så han fick ta en tur på Järva så vi kunde ha lite tjejsnack själva.




 Lite gott drickbart fanns det också med i buketten. Naturligtvis en flaska cykelvin.

En trött men glad diva framåt kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar