onsdag 10 juni 2009

Tisdag i Strömsund och onsdag en vanlig dag

Vattudalsbron i Strömsund är så otroligt vacker även om himmelens färger inte är på topp. Spelar ingen roll om det är dagtid som nattetid, sommar som vinter så är det alltid en besökt plats för fotografering.


Finns en mindre fin bro när man vänder sig om också. Stanna till och ta en fika och en promenad i hembygdsgården om ni passerar.
Bestäm er fort för annars kanske ni hinner passera innan ni ens har fattat att ni var i Strömsund =)
Jätten Jorm hälsar er välkomna och berättar en liten saga. Somna inte!!!


Som sagt var så besök den fina hembygdsgården. Det är värt en paus i stressen.

Jaha så var man då hemma igen och vardagen knackade på. Tack vare min älskade vän så får jag uppleva vackra saker ändå. Läckra färger och motiv hela tiden. Vi är bortskämda med så mycket vackert här i Sverige. Glöm inte bort det!

Bilden får tala sitt eget språk. Finns inte mycket att tillägga.

Hjärtat gråter av längtan och drömmer sig bort ca 20 mil. Avstånd kan göra ont men ändå läka massor.
Svårt ibland att kunna förmedla allt man vill men med bilder kan man säga mer än ord ibland.


Det här är nog den sötaste nyckel jag sett. Den ska bli min framöver =) Tack !

Morgondagen bjuder på full dags jobb plus en resa fram och tillbaka till Östersund på kvällen. Ja ja har man inget annat för sig så kan man väl alltid ta bilen!
Så det kanske är dags för tant att dra sig till sängen om jag ska orka med så många timmars arbetstid.
Pust och stön... Varför har man inget privatflyg?
Okey jag ska gå till sängen och drömma....
Orkar tyvärr inte ta cykeln.
Johan är förresten i drömmarnas värld med sin nya cykel...
Undrar om den fick ligga i sängen bredvid?
Nattis alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar