tisdag 16 juni 2009

Lite blandat överallt kanske bara bilder

Jaha, här vet man genast att sommaren är här. Eller rättare sagt att sommarlovet har landat för vissa. =) Välkommen hem!
När man befinner sig på korthållsbanan vet man att man ska slåss med mygg och knott några månader framåt.

Rebecha har intagit liggande ställning för 60 skott framöver. Vem får vandra fram och tillbaka för att byta tavlor? Jo jag.... Men det gör inget då får jag ju små korta promenader i alla fall... =)

En riktigt fin tavla... Men jag tror inte damen var nöjd med resten denna kväll...


Lite bilder från i lördags när vi var tvungna att få lite mat i magen. Promenad upp på stan för lite pasta och sen till Espresso House för att jag skulle få en Latte =)
Passerade då slottet som jag tror hade ngn konstutställning i och runt ån. Tur detta var rätt finger!


Min kära särbo är ute och cyklar som ni nu vet. Han kan ibland stöta på olika saker efter vägarna. Här en otroligt fri bild på vackra djur.


Denna bild gav mig lite kramp i magen. Vallmo är en av de vackraste blommorna och betyder lite extra för mig då min kära saknade farmor hade just dessa runt sitt hus. Saknar henne enormt. Hon var mitt hjärtas gåva. Så klok så vis så kär. Hon hade alltid ett gott ord till var och en men var ändå ärligheten själv.
Fanns alltid uppmuntran även när det var som svartast på himmelen. Varför finns du inte kvar hos mig? Du var mitt allt.......
Man lärde sig att älska andra och inte bara sig själv... Hänsyn omvårdnad... Ja allt! Puss och kram min älskade farmor.
Tack min älskade Ari för denna blomma. Du visste inte riktigt vad du gjorde när du sände mig denna bild. Den betyder så enormt mycket för mig.
Känns som om min lilla gumma finns i min närhet!


Ännu mer vackra blommor!


Tänk vad naturen kan ge.


En viol så vacker och fin.


Här är sista bilden på liket. Nu ska den skrotas. Snyft! Den har varit en kär ägodel och följeslagare i många mil. Tack och adjö. Gråt inte Johan, han har det bra!


Carinas underbara hästar Lamero och Ella.


Vår lilla Kalle säger godnatt! Han bor nu hos tant Carina och hennes hästar och katter. Trivs så bra så bra. Vinkar och skuttar in till sitt lilla bo!

4 kommentarer:

  1. Helvete han ser ju ut som en stor ÅSNA.. Lamero alltså... P & K Carina
    PS! Glöm det där med Tant!!!!

    SvaraRadera
  2. Hmmmmm Ha ha ha ha Inte ser han ut som en åsna heller!!!
    Jo men du är ju tant till lilla Kalle...
    Eller ska jag kalla dig plastmorsa?????

    SvaraRadera
  3. Många minnen från min gamla bil... RIP

    SvaraRadera
  4. Ja ja men alla ska vi den vägen vandra. Var glad åt att vi har gemensamma minnen till denna bil.... Eller hur man ska säga!!!!
    Du dina och jag mina kanske =)

    SvaraRadera