torsdag 25 juni 2009

Det här är en MC knutte från Pite som är snällare än en nallebjörn skulle jag tro. (Han är alltså inte så farlig som han ser ut här)
Kör försiktigt och det var en otroligt läcker hoj!

GRATTIS ännu en gång till kortet!

Min underbara särbo var över till Åland några dagar och cyklade en sväng även där... Konstigt!!! Vi har alla våra egna små¨missbruk av ngt... Men får man bara missbruka naturen på rätt sätt och ta vara på den tid man har osv så kan vi alla få njuta av det vi tycker om.
Saknad är du alltid när du är för långt borta från mig i alla fall.


Vackert är det på Lumparns botten. Vilka färger. Man vill bara ner och rota runt. Upptäcka ngt nytt, någon ny form, någon ny färg..

Vackra Pioner hittade du att sända till mig. Tänk att en ö kan ge ögat så mycket lugn och ro. En blomma kan gå rakt in i hjärtat.
Det värmer med en bild allt behöver inte vara live.

Äntligen är du på väg hem. Tom jag åkte ju båt för ett tag sen. =)
Vilka oerhört varma vackra dagar vi har haft nu ett tag. Hoppas att det inte är hela sommaren som kom på en och samma gång utan att det finns några dagar kvar till oss som har sen semester.
Annars blir jag nog ledsen i ögat!

När andra är ute och roar sig antingen med att sola och bada så passar jag på att jobba lite extra. Tog en körtur till Karlstad. Vackra soliga Karlstad. Fick en stund för mig själv så jag passade på att strosa runt till båthamnen i Viken och se ut över Vänerns strand.

Visst är det fint i kvällens solsken?


Ungdomscupen skulle skjutas ute på Slätten. 2 lag ställde upp. Kvistbro och Aspa Gusselby. Ett killgäng mot ett tjejgäng!


Segrande laget i både förbundsomgång och final blev tjejgänget från AspaGusselby.
Sofie, Rebecha och Emelie. GRATTIS tjejer!

Bra jobbat killar från Kvistbro. Det var jämna lag även i år. Förra året vann Kvistbro i år Aspa Gusselby.

Har jobbat i värmen och det finns en viss dam här i huset som har det bra. Hon åker till jobbet samtidigt som mig och hon är hemma redan efter 4 timmar då hon har jobbat 2 timmar och fikat 1 timme. Betalt för 6 timmar! Tror jag ska gå in och fråga vår chef om det är så det ska vara!!!!! Kan tänka mig att jobba så när det är varmt och fint ute.

Skönt att det nu är fredag i morgon. Det blir lite shopping och städning hemma när svalkan återkommer framåt kvällen. Kanske kanske det blir en cykeltur på kvällskvisten. Har lagat 2 punkteringar idag så det räcker och blir över.
Lördagen blir det skytte tävling i Kvistbro på fm sen kanske en cykeltur Hemfjärden runt. Lite lugnt och sansat tempo och matsäck =)
Söndag hoppas jag på fint väder och trevligt sällskap och förhoppningsvis en skön cykelrunda ut till Vinön. Det är så vackert där.

Nu ska jag i alla fall hoppa i säng.
Har glömt ett inlägg här så det får jag skriva om i morgon. Tisdagens cykelrunda =)
Nattis nattis alla kära vänner....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar