söndag 28 juni 2009

Lite tillbaka titt...

Tänk att sommaren verkligen kom till slut. Men visst är det lite konstigt. Antingen ska det vara kallt och regningt eller så blir det tropisk värme direkt och man blir totalt utslagen. Så otroligt skönt ute men man hinner inte med i svängarna.

Hjälmarbaden

Vi drog iväg några timmar och hittade en gräsplätt men förflyttade oss snabbt ut på bryggan. Det var riktigt skönt i vattnet också även om det inte bev ngt bad.

En cykeltur senare på kvällen för att svalka av. Ursinnig gav jag mig av då det var punktering på bakdäcket när jag skulle åka. Trampade på som trumpinnar och bestämde mig efter vägen vart färden skulle gå.
FRÖSVIDAL
Förlåt kära rullskidåkare om du blev hjärtsjuk men jag såg dig i tid så jag hade inte för avsikt att krocka med dig!


När jag fick den här vyn framför mig så släppte ilskan och jag kunde lugna ner mig på hemvägen. Det blev en skön kvällstur via Närkes Kil, Frösvidal, Garphyttan, Latorp och hem. 5 mils runda.


Detta vackra smycke damp ned i min brevlåda. Avsändare?? Ja självklart min underbara Ari. Tack vännen, när jag läste på asken så förstod jag att det kom från Åland. Det är så vackert som alla deras smycken. Jag blev så glad och tacksam.
http://www.guldviva.com/


Farmors lilla gull William kom till jobbet en stund med sin far när dom hade lånat bilen och varit inne och handlat lite sommar kläder och lite mat.

Så här vackert blev det på riktigt!
Ännu en gång
TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar