lördag 6 juni 2009

En helg i Stockholm

Ibland kan det vara svårt att veta man ska skriva om.
Det finns massor eller ingenting. Man kan vara glad man kan vara ledsen... Man kan undra om man överhuvudtaget kan lita på folk runtomkring sig. På jobbet, hemma eller fritid...
Jag aktar mig nog noga just nu.... Bättre att vara ärlig och säga vad man tycker enskilt till folk istället för att gå bakom ryggen.

Hur som helst så kommer här lite bilder från Lidingö där det är vackert. I o för sig så beror det också på NÄR man är där. =)

Om man är där i september kanske man inte alls tycker det är vackert. Då är man själv svettig, trött, nervös och spyfärdig eller otroligt lycklig efter ett väl genomfört Lidingölopp.
Nu ville jag se hur banan var UTAN att behöva löpa runt med stress hicka och stumma ben och känna gallan vara på väg upp i halsen...
Man kan ju bara inte stanna och kolla på naturen när man tar sig runt den tuffa 10km banan med aborrbacken och mördarbacken framför sig eller bakom sig.

Vackert är det i alla fall. Ska nog ta mig hit och tjuvträna en hel del OM jag nu ska ställa upp på denna bana någon mer gång men i såfall lutar det nog mest åt att ta 15 km rundan som hur otroligt det än låter är lättare och går fortare att forcera.
Det säger en hel del eller hur?
Fick en helt otroligt skön promenad runt milen i alla fall. Tack min underbara vän för att du tog dig hit och följde med. Det får vi göra fler gånger. Vi hittar nog lite fler utflyktsställen skulle jag tro. =)

Även om inte solen visat sig från sin bästa sida så finns det vackra färger kvar att se i det grå vädret. Tänk att blommor kan pigga upp en så här mycket i alla fall.
Tyvärr för dåligt väder fär en cykeltur men som sagt var det blev ju i alla fall en långpromenad.
Man får vara glad för det lilla.
Njut av helgen alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar