lördag 4 juni 2011

Solig härlig dag utan bilder

Idag blir det en blogg utan bilder. Bilderna finns i mitt huvud istället, inte alltid man kan fotografera allt man vill ha sagt osv osv. En liten bild blir det dock med bild på fotlänken jag hittade som perfekt matchar mitt halsband.

Solen visade sig från sin varmaste sida så efter att ha plockat runt lite hemma med allt och duschat och gjort mig klar så tog jag T-banan upp på stan för att byta ett linne jag köpte igår som måste ha haft en konstig strl.
Jösses så mycket folk det var ute. Det bara vimlade av människor. Mötte en vän i allt vimmel och vi tog oss ner till Kungsträdgården för en fika och lite snack med en promenad till Slussen för att där fortsätta var o en till sitt via T-banan. Tack för kanontrevligt sällskap där timmarna bara flög iväg!
För övrigt blev det inte mycket mer den dagen mer än lite plockande och softande.

Ord som gör mig lycklig!
Du lilla fina!, Du är vacker!
"S.B"

Lycka är att kunna glädjas åt små ting.
"Pam Brown"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar