lördag 4 juni 2011

7 mila cykeltur

Tog en underbar cykeltur när jag väl hade städat badrummet och kommit igång i morse. Det var ju bara lite Alfonsvarning med att: Jag ska BARA.... saker.

Turen blev i alla fall som följer:
Startade i Rissne och åkte via Lötsjön/Råstasjön mot Järva där jag svängde ner mot Sollentuna. Vidare förbi Edsberga slott och mot Häggvik. Där fick jag fråga mig fram och tog då mot Norrviken, Rotebro, Täby Kyrkby, Täby, Bergshamra, Bromma och till slut Rissne.

I Bromma stannade jag till efter tips från en go Göteborgare om att kolla cykelkläderna på XXL sport. Hittade en skön tröja för sommarbruk! Som hittat för 199 kr.

Var tvungen att lyxa till lite med en 10 bitars sushi efter denna 7 mila tur. Därefter dusch och sen förmodligen så blir det en tur in för att träffa lite vänner och gå på Gröna Lund. Ska bli spännande. Återkommer med mer info i morgon antar jag. Ha en underbar afton underbara vänner!

Lyckoorden för idag!
Lycka är att sätta kniven i ett krispigt bröd
"Clive Garland 14 år"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar