lördag 11 juni 2011

1600 meters simning i Örebro / Gustavsvik

Margareta Krook i all sin glans utanför Utanför Dramaten som jag passerar om jag tar T-banan till jobbet och går från Kungsträdgården till Nybrogatan.
Det var vad jag fick göra torsdag morgon då jag hade punktering när jag skulle hem på onsdagen.
Fredagen var jag och chefen till Forsbacka och Gävle, Hessels stål och kollade på skrotgårdarna vi har där.

Lördag morgon vid 8 satte jag mig på tåget mot Örebro för att softa lite och umgås med mina saknade vänner. Pia och Uffe mötte upp vid tåget och vi hoppade sen i inomhusbassängen i Gustavsvik och simmade 1600 m innan vi fortsatte till Rosalis sen och käkade lite god pasta. De skulle sen vidare ut till Marieberg och jag stannade kvar på stan för att träffa Jessica och bubbla lite. Hann även träffa Cia en kort stund och säga HEJ! Träffade även Anna och Lasse så det blev en fin och bra dag.

Lite härlig Open Art konst var utplacerad på stan och vi sprang på en del "vita människor".


Lite dotter och pappa mys på LaBaguette. Fina Jessica och Lasse!

Så mysigt och trevligt att träffa er alla!
Det är ju när jag träffar er som jag känner hur mycket jag saknar er!

Vi funderade en stund om det var Lasse som hade varit modellen här.... :0)

Inne på Krämaren fann vi denna...... bil!

Liksom även detta bilkonstverk gjord av en massa skor!


Hemma hos Jessica blev det lite mysbus med Melvin.
Tack Pia, Uffe, Jessica, Anna, Cia och Melvin för en härlig dag!

Avslutar dagens blogg med en riktig liten tuffing i cowboyhatt!
Heja Wille, farmors lilla kille!

Dagens citat som gäller er mina underbara vänner

En vän som du är förunnat få,
du är glädje, styrka, tröst/
Är jag liten, ensam, ledsen
blir allt bättre av din röst/
När min lycka bubblar över
Vill jag dela den med dig/
Du ger en sanning jag behöver
och du finns alltid där för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar