torsdag 2 juni 2011

En liten kort blogg

Lite bilder blir det bara i denna blogg idag. Bilder som dottern tagit på 2 av de härliga barnbarnen. Såpbubbleblåsning av högsta klass! Att det alltid är så kul att blåsa. Ella o Timothy satsar för fullt till dess att den lilla välte ut allt o storasyster blev arg o sur.

Här kan man mysa och vara sams i alla fall och det är dom för det mesta. Gosiga och härliga. Gissa om jag kan sakna de här 3 grynen!!!!

Igår onsdag 1 juni var jag för första gången på Engelen och jag och en vän tog några öl o satt och njöt i solen och kollade lite folk. På vägen tillbaka mot T-centralen passerade vi denna skoaffär. Lite coolt med Frövi skor!!! Frövi ligger för mig i Västmanland.

Nu är det dags att ge sig av upp på stan känns det som. Med eller utan cykel. Har inte riktigt bestämt mig ännu!
Njut av dagen alla goa vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar