fredag 24 juni 2011

7 km löpning på morgonen

✫ƸӜƷ•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ✫...•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ✫...•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ✫
......Ö░N░S░K░A░R A░L░L░A ░E░N ░T░R░E░V░L░I░G░
•°*”˜˜”*°•..`❤´ M░I░D░S░O░M░M░A░R . `❤´•°*”˜˜”*°•.
✫ƸӜƷ•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ✫...•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ✫...•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ✫

Gav mig av ut strax efter klockan 9 i morse på en löprunda. Vädret var det bästa av alla med lite vindar och ändå riktigt varmt. Det blev ca 7 km runt båda sjöarna och det kändes hur bra som helst OM jag inte sista halvkilometern hade fått skavsår o OM jag inte efter ca 4 kim hade behövt springa in till Åsa o låna damernas :0) Men förutom allt detta så var det en kanonfin löprunda.
Lite frukost och dusch efter detta så var jag redo för att kanske ev börja fira midsommar. Kunde ju inte bli bättre än detta väder heller. Eftersom den andra halvan skulle åka till XXL sport och köpa batterier så tog jag tuben in till Rådhuset och hade inga planer mer än att spatsera o kolla lite på folk.

Mötte denna sightseeing båt efter kanalen så varför inte hoppa på en sådan vid Rådhuset och se Kungsholmen från vattnet?

I parken nedanför Kungsholmsbron så satt denna ensamma man och filosoferade och firade midsommar med sig själv och alla änder. Det såg så mysigt och ändå ensamt - tragiskt ut på ngt vis. Han hade med sig picnic och filt och matade fåglarna samtidigt. Hoppas han fick en fin och skön dag!


Vid Rådhuset ligger mäktiga Birger Jarl.


Här kommer ångfartyget som tar alla turister till Drottningholm. Den ska jag ta en annan dag.

Sitter här o väntar in rätt båt som ska föra oss alla turister runt Kungsholmen. Det blev en helt ny upplevelse att se allt från vattnet och dessutom fick jag nya uppslag till vad jag vill utforska och se mer av.
Kanske ev redan i morgon! Vi får väl se vad som händer efter att jag hämtat 2 tjejer på Arlanda!
Hoppas ni alla haft en riktigt fin o skön midsommarafton tillsammans med familj och vänner.
Väl hemma efter båtturen så blev det ändå lite sill o potäter och efter det lax och grönsaker.
Lite midsommar känsla blev det även här !

✫ƸӜƷ•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ✫...•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ✫...•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ✫
......Ö░N░S░K░A░R A░L░L░A ░E░N ░T░R░E░V░L░I░G░
•°*”˜˜”*°•..`❤´ M░I░D░S░O░M░M░A░R . `❤´•°*”˜˜”*°•.
✫ƸӜƷ•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ✫...•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ✫...•°*”˜˜”*°•.ƸӜƷ✫

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar