lördag 6 november 2010

Superrandonneur 2010

Här kommer nu belöningen för alla mil på cykel i år.
Längst upp till vänster = 20 mil
Längst upp till höger = 30 mil
Längst ner till vänster = 40 mil
Längst ner till höger = 60 mil
I mitten superrandonneur
Dom har jag kämpat för och dom är jag nu värd att få förvara i mitt skåp.
Det känns bra att nu i november kunna få titta på dessa och veta att det här är ngt jag klarat av. Vi får väl se om jag gör om det här nästa år eller om det räckte för min del att se vad jag klarade. Nästa år är ett nytt år helt enkelt.

En underbar promenad lördagen den 6 november. Runt Lötsjön och Råstasjön till att börja med. Fortsatte sen över mot Järva staden.

Mulle Mecks park har lockat ett tag för att se vad det är för något. Liten park men jag tror säkert att alla barn kan ha kul här för det var inte bara en vanlig park.

Mulle Meck i egen hög person

och hans trogna hund

Hit kan jag gärna ta med de små någon gång i sommar.

Så mycket folk så underbart väder

Fortsatte sen så jag gick genom Ursvik och hamnade direkt vid motionsspåren så det var väl lika bra att ta en av turerna. Blev kanske en 4 km runda där. Massor av folk som var ute och rörde på sig. Mötte Hasse o Anita i spåret bla.

Kallt var det i alla fall på vissa platser så det var fortfarande rimfrost kvar.
Fortsatte sen förbi Willys och upp till Rissne och hem. 3 timmar senare så var ca 13 km avklarat.
Nöjd och lite frusen och hungrig.
Lika bra att ge sig på 2 fönster och tvätta och hänga nya gardiner. Så var då lördagen räddad och avklarad. Hoppas kroppen orkar en cykeltur i morgon och att det inte är alltför kallt.
Önskar alla mina vänner en riktigt fin och underbar Alla Helgons helg!

4 kommentarer:

  1. Fina medaljer Mona! Dom skall du verkligen beundra i ditt skåp. Grattis och mycket bra kämpat.

    SvaraRadera
  2. Mmmmm Tack och bock. Jag ÄR nöjd och stolt över dom.
    Tittar ibland på alla medaljer vi skördade in från alla skidlopp. DÅ kommer de gamla minnena fram.
    Vi hade kul då även om det var tuffa tag mellan varven men jag får bilder framför ögonen och det är så lätt att bli nostalgisk.
    Kan det bero på åldern ? Eller ?

    SvaraRadera
  3. Ja, du Mona. Det var tider det. Tror säkert att det har med åldern att göra. Men allt har sin tid, bara att gilla läget. Man är inte äldre än man gör sig. ;-)

    SvaraRadera
  4. Det är därför det är så kul att minnas när man känner sig ung i sinnet :D
    Man gör det man tycker är KUL och det man mår BRA av !
    :0)

    SvaraRadera