fredag 12 november 2010

Några timmar i Nora / Örebro

Åkte upp till Nora / Örebro för att vara med på invigningsfesten av företagets nya lokaler. Passade självklart på att träffa goa vänner och mina barn och småkids.

Ja så här kan det se ut när man sorterar kläder på ett köksgolv. Tack M för allt. De kommer absolut till användning!


Lunchen blev på ett efterlängtat Rosalies. MUMS mums mums... Så gott att få trycka i sig god pasta! Som vanligt är det så vackra saker i inredningen.

Ännu lite mer från inredningen från Aspholmens Rosalies.
Nu känns det mycket bättre privat också..... Hmmmmm det här kan bli fel.... Jo det känns bättre privat efter att nu ha tagit beslutet att okey jag slutar på mitt nuvarande arbete den 31 januari eftersom det inte går att lösa på annat vis nu när jag flyttat. Trist och tufft och jobbigt men som sagt var SKÖNT att beslutet är taget.
Så....... Hitta gärna ett jobb till mig vänner! :0)

Nu fredag och ledig dag och jag ska leka turist idag och hela helgen i Stockholm och fotografera massor hoppas jag så BRA väder är vad som behövs! NJUT alla goa vänner av denna helg!

1 kommentar:

  1. God morgon!
    Skönt att vara ledig förstår jag! Ser fram emot alla dina fina bilder på bloggen.
    Själv var jag på Unionen-möte på Eurostop i onsdags kväll och träffade några gemensamma bekanta!
    Kram från mig!

    SvaraRadera