onsdag 8 december 2010

Milpromenader varje dag

Tog en promenad upp till Vasaparken där en god kollega J.W hade ordnat och bjudit in folk till att komma och åka skridskor / spela hockey. Tyvärr var det bara jag och Å-L som kom. BRA initiativ J. Tack för att du drar ut folk i friska luften! Fler såna uppdrag! Det var otroligt vackert efter vägen med alla upplysta träd. Tog 1 dryg timme att gå dit. Skönt men blev sen ganska kallt att stå stilla då jag bara skulle titta.

Tog sen T-banan hem från Odenplan via Fridhemsplan där dessa foton kommer från. Sjö, vatten, hav båtar var inspirationen för denna T-bana.

Skepp o hoj!

Promenad till Solna centrum ca 45 min. 2 dagar i rad både dit och hem på företagets Unionen klubbs styrelsemöte. 1 mil om dagen blev det. Underbara dagar med lite fackligt arbete och trevligt umgänge.

På hemvägen passerar jag i en tunnel vid Solna Centrum med fotavtryck av kända fotbollsspelare.
Väl hemma idag onsdag 8 december så var det dags att ta hand om tvätt. 6 maskiner blev det och jag var nöjd med kvällen. Så otroligt skönt när allt sen är klart och det doftar gott av allt.
Jag VET att helgen kommer att bjuda på underbar samvaro med några av mina allra bästa äldsta vänner. Shopping, fika, mat på stan! Väntar och hoppas på att detta blir av nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar