söndag 5 december 2010

2 advent 3 timmars promenad

Inga skidor idag heller då det var 0 gradigt. Jag försöker absolut inte smita men jag hinner sen :D
Tog däremot en riktigt lååång promenad på 3 timmar. Från Sundbyberg mot Gamla Bromstensvägen och fram runt Solvalla. Bällstavägen genom Mariehäll mot Sundbyberg.
Gick sen vidare mot Solna och Hagaparken men vek av mot Frösunda.

Gick sen runt Råstasjön där bilden är tagen.

Gick sen förbi Lötsjön och Gröna huset och vidare hem. UNDERBAR promenad som varade 3 timmar. Sen blev det gott med lax och tillbehör och softa till lite film i soffan.
Ny vecka som väntar.

Måndag - Märsta - Kvällen ska avnjutas i Vasaparken med vänner
Tisdag - Solna Unionen möte
Onsdag - Solna Unionen möte - Jo men ibland måste man tvätta
Torsdag - Surahammar
Fredag - Köping

Lördag HOPPAS jag på att få träffa mina underbara vänner från Västermo. Håller alla tummar jag kan!

Känns inte som om jag har problem med att få tiden att gå i alla fall!
Njut alla vänner och gör det bästa av tiden och livet.
Kram till er..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar