fredag 20 augusti 2010

Vad en dag på stan kan innebära 20 aug

Vi gick upp på stan Rebecha o jag för att bara fönstershoppa och strosa runt lite. Halva stan är på väg att bli avstängd för kungafamiljen ska anlända i morgon och åka på kortege genom stan bla och en massa andra uppträdanden bla på "nya" järntorget. Här en bild från Järntorget.
Rebecha ska jobba på travet i morgon och sälja korv o div annat. Själv ska jag ge mig ut på en 20 milafärd söderut. Så det kommer att vara massor av bilar vid travet och massor av folk på stan i morgon. Får hitta alternativa vägar att ta mig hem på!

Som ni vet så kör jag på min älskade Bianchi som är så grön!

Självklart var jag tvungen att hitta matchande nagellack så jag kan cykla i morgon!
*ASG* :D
Se till att ni får en underbar dag i morgon alla vänner. Jag kommer att ägna kvällen åt att motivera mig för cyklingen och ladda det jag kan men samtidigt så kommer jag att vänta in mitt hjärta via sms och telefon efter hans bedrift på cykel!
Välkommen i mål!

2 kommentarer:

  1. Hallå "Aurian",

    Vad glad jag blev att du ville vara med på Cykelbloggar, kan berätta att det är din blogg som blev blogg nr 100 tadadadaaaaa Skoj! Att jag sedan ser att Du hojjar på världens bästa cykel gör ju saken inte sämre ;-)

    Stort tack och ha en bra dag,

    Mvh
    Fritz / Cykelbloggar

    SvaraRadera
  2. Häftigt att bli blogg nummer 100 också och få äran att vara med på cykelbloggar. Coolt. Ja som du ser på min blogg så är den väldigt blandad men det blir en hel del cykel men även mycket vardag o familj.
    Ha en underbar dag själv!
    // Mona

    SvaraRadera