tisdag 24 augusti 2010

Fyrverkeri - Var det för att Italia Miglia var över?

Kungafamiljen på plats i Örebro. Örebro firar att det är 200 år sedan Jean Baptiste Bernadotte valdes till tronföljare i Sverige.
Då blir det pompa och fyrverkeri i Örebro på kvällen.

Fast jag tror att fyrverkerierna var för att Italiencyklisterna nu äntligen började på att vara framme alla.


Eller för att det var så många duktiga 20 mila cyklister som gav sig ut på en resa under dagen


Eller kanske bara för att det kan vara vackert med fyrverkerier?



Spelar ingen roll vad orsaken var. Jag tror på den första :D
Tyvärr syntes de inte så långt ner kanske men tanken var god.

Nu är det tisdag den 24 aug och jag har jobbat 2 dagar efter 4 veckors semester. Semestern har varit helt underbar där vi har haft både väldigt blöta kalla dagar och blåsiga. Självklart har vi haft underbara dagar också och cyklat och umgåtts med familj och vänner.
Längtar i alla fall till helgen då jag förhoppningsvis även får träffa mitt hjärta IRL och det blir full fart med flyttning av Annichen med familj till Nora.

Rebecha for iväg idag till Strömsund igen för att ha återförening med tjejgänget och passade på att skriva på kontraktet för sin första egna lägenhet. GRATTIS!
Nu blir det tomt här hemma även om alla hennes möbler mm blir kvar för magasinering då lgh var fullt möblerad redan. Flytt blir det den 1 oktober.

Hoppas på att få lite bilder av Ari från Italien så jag kan ladda upp lite här. Till dess C U L8ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar