måndag 16 augusti 2010

Lite sommarbilder från då o då

Jag har i denna sammanfattning av lite olika sommarbilder snott bilder från Ramis blogg. Jag gör det utan att fråga då hon tar av mina ibland. :D

När vi åker till Skopunkten brukar det se värre ut än så här när vi inhandlar skor. Det här var direkt i början av sommaren och till slut blev det 3 par skor vardera varav 1 par likadana fast 1 par i svart och ett par i brunt.

Vi var även med som funktionärer på Utmaningen i Nora. Här bild från när de kliver upp efter simningen och nu ska hoppa på cyklarna.

Pia och jag försöker få ihop rätt tid med rätt namn.

Kusinerna bus har lekt en del under sommaren och här ska det stojas i rutschkanan.

Senast vi kom hem från Åland så tog vi en skön kvällspromenad runt Rissne och hamnade vid en fotbollsmatch.

Idag 16 augusti har jag ätit lunch med den minsta busungen

Vi åt på BaraVara

Sen plockade vi hem Annichens cykel så den är klar för cykeltur onsdag då vi planerat Hemfjärden runt. Hua ni skulle ha sett när jag skulle cykla på en sån här cykel. Det gick vingligt!

Sist men inte minst så blev det en kvällsträff med Annika på Gröna Grodan! Tack även du för trevligt sällskap!

Nu ikväll klockan 21.00 startar 160 mila loppet i Italien. Man kan följa deras väg och se hur de stämplar och var de befinner sig här.
Själva kartan finner ni här.
Vill man se hur det går för just min älskade Ari så klickar man här.
Önskar alla cyklister LYCKA TILL och kör med insidan av hjälmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar