onsdag 5 juni 2013

Vårruset Stockholm tisdag 28 maj

Oj oj oj den här dagen kom snabbare än jag hade tänkt mig den. Inte hade jag hunnit löpträna som planeringen var. Men men det är väl bara att bita i det sura äpplet och sen ta sig runt de här 5 km. Försöka att låta bli att springa livet ur sig själv och bara ta sig runt. Målet var att hålla mig runt 30 minuters strecket då skulle jag vara nöjd.
Här är Hanna, Liselotte, Lotta och Linnea och fixar.

Liselotte, jag själv, Hanna, Lotta, Linnea och Sylvia.



Jomen runt ska vi i alla fall.

 Peter stod vid upploppet och hejade fram oss och sluttiden blev under 30 minuter så jag är nöjd även om jag hade hög puls mellan varven och jag lovar att mina fötter kommer att ge sig till känna sen.
Kul var det i alla fall.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar