fredag 21 juni 2013

Bilder från Tjejvättern 8 juni

En strålande fin sommardag så drog jag o Johan ner till Motala för att se på alla tjejer som skulle trampa sig runt de 10 milen på Tjejvättern. Blev riktigt sugen att köra själv men en anmälningsavgift på 950 kr avskräckte mig ordentligt. 
Här är Anna och Sandra innan start peppade och sugna på att ta sig runt. Per följde med Johan och mig på fotografiska turen.

Vi hittade även Karin och Lotta som skulle starta ca 20 min efter Anna och Sandra. Lika peppade var dessa tjejer.

Här har vi hamnat ute på startbron så vi kan följa våra tjejer ut från starten. Anna i lila jacka och Sandra strax efter med röd.
Heja på det här kommer att gå bra!



Än så länge ett leende på läpparna det bådar ju gott så långt.






Här kommer då Karin i vit tröja.

 
Även Lotta har ett leende på läpparna. 




Heja på Karin!

Här står sista gänget av våra tjejer. Louise i grönt och Elin i svart. Tyvärr vet jag ej vad den 3e tjejen heter.

Heja Louise! Min gamla cykel och mina gamla cykelkläder. Så fint!
 
Alla 3 tjejer ser peppade ut på bron. Lycka till och heja på!

Karin och Lotta har här kommit i mål på den fantastiska tiden 3.38
GRATTIS!

En nöjd och glad Sandra i mål! Bra jobbat! Grattis!

En helt utslagen Karin i solen. Bäst att passa på och njuta när man kan så man slipper sitta. Förlåt Karin men bilden är så skönt avslappnande.

Här har nu Anna kommit i mål också och ett stort Grattis till dig också.



Här har nu även Louise kommit i mål. Grattis tjejen bra kämpat.




Ett stort grattis till er alla som genomförde detta lopp med olika mål. Ni är kämpar alla och så DUKTIGA. Glöm inte det!
Jag som stod bredvid var minst lika stolt över er bedrift som ni ska vara själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar