söndag 8 november 2009

Liten har blivit stor


Vi satt igår kväll och plockade bland alla Ella bilder och här kommer ett axplock från 2 år.
Den lilla tjejen har blivit stor.

Nyduschad och glad och nöjd Ella. Den här bilden blev mammas tatuering dessutom på armen.

Bäst att börja i tid och komma till jobbet. Mormors chef gullar så mysigt så här kan man stanna för alltid. Ska nog söka jobb på AGA när jag blir stor, om man får sova här vill säga...... Får man det Marie?

Än så länge är Hampus ganska nöjd med situationen. Ella ligger mer eller mindre stilla och kan inte så mycket göra.

Skönt att mysa lite.

Första julen ute i Klacka Lerberg. Skönt för vissa att sova sig igenom julen.

Ja jag vet inte men det verkar mest som om man kunde få lilla damen att vara stilla i sovande läge.

Som sagt var.... Här har faster Ann-Helene fångat en sovande Ella också

Första midsommar dagen. Det ska börjas i tid det som krokigt ska bli.

Här är vi på väg ut på bilresa. Tror faktisk det ska bli en långtur.

Glad är jag ofta!

Det är så otroligt skönt att gräva i sanden och inga skor har jag heller.

Oktober 2008

Funderar lite innan jul 2008

Nyvaken hemma hos mormor i mammas knä julen 2008

Badar i disken nyårsdagen 2009

Här ska jag stå om några år. Moster ska lära mig hur man gör.

Faster har tagit en busbild på mig sommaren 2009

Juli 2009

Måste ju kunna läsa menyn själv. På pappas restaurang

Visst är jag fin?

Gungar hos farmor och farfar

Lite bus med farmor det är bra!

Mamma, Pappa kattungar!

Eller en häst! Visingsö sommaren 2009

Trött varm och hungrig i Motala

Sova kan man väl få göra även om man är nästan stor

När moster skjuter så gräver jag i Lindesberg

Solen skiner ju o alla andra har ju solglasögon

På väg hem från dagis en regning och skitig dag

Ja så var jag då 2 år! Liten biografi från mina 2 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar