tisdag 10 november 2009

Bara ett mellanspel

Nu har det kommit ännu fler filmer som jag vill se... Ligger efter fortfarande med dom från förut så ja ja, det tar mig kanske ett år att hinna se alla dessa då, men jag har ju ngt att se fram emot !

Wildthings, lite gulligt avslappnande

Ännu en katastrof film men den verkar bra. 2012

En Julsaga från Disney. Finns en tjej, Eva T som lurade in mig på denna film för typ 19 år sen och nu kan inte jag heller se mig mätt på alla dessa varianter. Är den go eller ???

Här kommer väl den jag verkligen ser fram mot att få se. Så Olika av Helena Bergström. Hitintills har hon lyckats med sina filmer! Hoppas den här är lika bra som de övriga!
Ja det finns alltså en riktigt härlig film vinter att se fram emot. MYSIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar