söndag 22 november 2009

Filmtips under höst / vinter

Har man nu vunnit 3 biobiljetter så hittar man många olika förslag. Bra reklam och snuttar man får se innan biostart.

Luftslottet som sprängdes den 27 nov är ett höjdardatum som många väntat på. Inkl jag som läst alla böcker. Tack Mariana för att jag fick låna alla!

AVATAR kommer att bli en historisk film och den 18 dec kommer att vara ett datum i kalendern. Gillar man Fantasy och äventyr så blir det nog en höjdarfilm.


Filmen The Wild Thing kanske kommer med på min favvo lista av filmer jag vill se... =)

Brothers är en film som berörde mig när jag läste om den. Ska bli intressant att se den vid tillfälle.

En svensk thriller är alltid kul att se.


Vi avslutar väl filmfestivalen med en actionfilm.
Gå på bio och njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar