tisdag 24 november 2009

Det blev lite bråttom

Vem sa att det är 1a advent på söndag? Den satte skräck i mig och det blev lite mer bråttom än jag hade tänkt mig!
Men vad gör man inte för att få lite stämning hemma....
Jobbar mer än full dag, underbar dag med massor av saker gjorda. Tack Helene för dagens slit!

Kommer hem, sliter ner gardiner i köket, tvättar fönster och hänger upp andra gardiner som givetvis skulle strykas först.
Men nu kan jag i alla fall gå och lägga mig snart nöjd och glad efter dagens arbete. Lite stämning vill jag allt mötas av när jag kommer hem även om jag inte är hemma så mycket mellan varven. Mer pyssel i morgon... Då får det bli vardagsrummet som blir ompysslat och resten av köket jag inte ids ta hand om idag.
Nattis nattis.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar