lördag 17 oktober 2009

Regnig cykeltur Järvafältet 17 oktober

Lycka till kan man säga till alla i olika avseenden I mitt fall var det att önska mitt hjärta lycka till på ett uppdrag. Glöm inte att puscha varandra mer i livet på vad det än må vara. Såg nyss på L.A Ink och det var en kille som tatuerade in Latinska texten för : Lev idag som om det vore sista dagen av ditt liv. Nu blev det lite djupt.... Men nu ska vi vdare till vad som hänt sen sist.

Veckan har mest inneburit jobb och faktiskt 2 löpturer på kvällen och hämtningar av Ella från dagis och lite mystid med henne. Efter en jobbdag i Sthlm så stannade jag självklart kvar och lördagen innebar en underbar cykeltur i lätt regn. Även idag var det cross på banan. Den här gången var det nog ungdoms cross.

Det blev även idag en fika stund vid Ängsjö Café.
http://www.angsjostugor.se/

På stolar klädda med detta tyg satt vi och fikade. Kan säga att det var kanonskönt att få komma in i värmen då fötterna var som isbitar utan känsel.

En glad Ari som fått lite fika med en macka. Han fick även värma mina fötter genom att sitta på dom. Tack hjärtat!

Riktigt mysig inredning och lite av varje. Ingenting som är lika.

Lite gammalt

Lite hästar och annat "krafs"

Men massor av mys... Här kan man lätt bli sittande med te / kaffe och massor av gott hembakat fikabröd. Trevlig personal höjer graderna.
När vi sen kom hem efter typ 5 mil i regn så blev det bastu, mat och soffan...
Ja det var min lördags kväll. Inte helt fel eller hur ? Mår som en prinsessa och blir skapligt bortskämd med mat! Hoppas ni blir avundsjuka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar