fredag 22 maj 2009

Vänern Runt start vid mässhallen i Örebro.
Tyvärr vaknade man upp till ihållande regn och kanske kanske möjligtvis att det finns en förhoppning om att solen kan visa sig någon liten stund på dagen. Tack Örebrocyklisterna för ert fina engagemang och arrangemang av denna motionsrunda.
Alla ni som genomförde dag 1 är värda varsin ros och uppskattning.

Sista startgrupp är redo för att ge sig av på etapp 1. Lite frusna gubbar som har några timmar framför sig i regn och på vägar. Lycka till !!! Ha en god tur som norrmännen skulle säga.

Mina fina blommor som jag fått. Denna har jag fått från Ewa som tack för massage.

Denna vackra blomster kom min dotter med när jag blev 1 år äldre. Tack gumman!

Regnoväder med åska och blixt. Vackert med regnbågarna.

Hur en dag kan se ut. Planeringen sprack redan på morgonen när jag vaknade. Tänkte ut och cykla direkt på morgonen när sista man gått ut på Vänern Runt men i detta regn så vände vi på hela steken. Johan kom in till stan och vi for och kollade på cyklar på olika afärrer. Svårt val blir det i alla fall. SJälv blir jag jättesugen på en ny cykel men vem vill skänka mig lite pengar till det ? Snyft!!! Ja ja ja... ALLA kan inte få det man vill ha... Men jag är så nöjd med min lilla gulliga BIANCHI..... Du är så härlig!
Eftersom regnet fortsatte att forsa ner så blev det ingen utomhusaktivitet alls... Men det blev desto mer lathet!
Fick rapport att etappen hade i alla fall gått riktigt bra. MYCKET regn hade det kommit men alla var hela vid dagens målgång. Glöm inte, du är BÄST! Miss you!

Nu ska det bli sängtime här. Nattis alla sena bloggare och snusa gott i kudden. Skönt med en ledig dag!

2 kommentarer:

  1. Mm... Mycket funderingar blir det...

    SvaraRadera
  2. Du kan behöva fundera mycket på hela gårdagen. Många händelser blev det och fundera på vad som passar dig bäst så kommer du att bli nöjd i slutänden. =)

    SvaraRadera