lördag 23 maj 2009

12 mila cykeltur på fina vägar.

Precis på toppen av några km uppförslöpa. Erkänner att benen är skapligt darriga och trötta.

Har här kommit 6.5 mil ca. Haft en punktering och ett kedjeavhopp men haft tur med vädrets makter som hållt regnet framför mig eller vid sidan av. Solen visade sig från en underbar sida.
Efter denna backe så VET jag att det kommer en utförsbacke med 10% lutning så jag kan få vila lite =) dessutom så väntar fikaplatsen vid backens slut!
Underbart att ha något att se fram emot..........


Denna vackra utsikt är man värd efter lite slit.
På väg till Cafét och välförtjänt fika ! !



Ännu mer vackra bilder med utsikt över sjön Usken.


Välsignade Siggebohyttan
som har ett fint café där man kan stanna och njuta av lugnet och utsikten och framförallt möjligheten till att få något gott i magen. Tack för fikasällskap och bananer Johan!
Ni som inte besökt denna underbara plats, ta en tur dit och njut av allt som finns att se efter denna väg.
Blev bjuden på nybakade bullar och fick sen massage av Annika. Tack snälla du! Hade jag inte fått det hade min nacke inte varit mycket att ha. Kan man få göra byten på delar av kroppen?

Kom sen hem till soffan och zappade på TVn och fastnade framför Phantomen på operan. Tårarna bara sprutar helt hejdlöst nedför mina kinder. Varför missade jag denna musical live??
Kan se den hur många ggr som helst.
Vilken musik, vilken tragedi vilken underbar romantik!!!
Dags att ta sig till sängen nu tror jag och snfta i kudden.........
Ska ta mig upp tidigt i morgon och åka ner till sista Depåstoppet för Vänern Runt i Svartå. Pussa lite på min älskade innan han får ta sig in i mål! =)


Lilla Ella

Ute och leker med mamma och mormor en liten stund för några dagar sen.
Vi säger nu god natt till er alla för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar