tisdag 5 maj 2009

Första dagen i min blogg

Min första ros
Att börja blogga är inte så svårt. Det svåra är att veta VAD man ska skriva och berätta om utan att bli alldeles för öppen och var går gränsen för att lämna ut sig helt?
Rent spontant känner jag mig lurad idag.Först av en arbetskamrat som sa att vi skulle äta raggmunk idag på ett visst lunchställe och vi är 4 st som åker dit hungriga som vargar, går in och beställer och får till svar att det har vi inte förrän nästa vecka !!!!!
Tack tack C för den passningen !
En annan arbetskamrat och jag skulle ta en cykeltur bestämde vi efter jobbet men vad är det som sker? Jo det är svart överallt och regnet droppar och hänger i luften... Hmmmmm Vi ställer in. Tittar ut genom mina skitiga fönster och ser SOLEN just nu!
Lurad igen kan man säga...
Ja ja...
Ska i alla fall ta en tur till ICA och hämta ett paket och ta en fika hos Rosie.
Återkommer senare om jag kan få till tankeverksamheten.
Vi tar nog en cykeltur i alla fall... Velande tjejer kan man säga... Jösses... men vi har kul på hjul!
Ha det gott så länge alla bloggare.

Hur blev kvällen ?

Rosie och jag cyklade 2 mil och vi verkligen njöt av turen. BRA jobbat tjejen. Paketet får jag nog hämta i morgon istället. Inte lika viktigt som att få komma ut en sväng.
Skulle egentligen ha jobbat några timmar under kvällen men men... Det finns kanske en dag kvar i morgon också förhoppningsvis.
Nu är det sovtid och Skalmans klocka har redan plingat.
Ska skvallra lite om morgondagen senare....
Nattis
Nu bara 2 ensamma nätter kvar. Längtar till torsdag då jag får fara till Stockholm.

1 kommentar:

  1. Då vill jag "rent spontant" säga att man får ta lite ansvar själv oxå. Man kan inte förlita sig på andra till 100%. Är lite förvånad dock, att du som brukar vilja ha Järn-koll till 300%, bara släppte taget och förlitade dig till mig. Det skulle jag aldrig ha gjort. :o) P&K

    SvaraRadera