fredag 8 maj 2009

Valborgsmässoafton 2009 Slottet Örebro

Valborg var vi till Slottet i Örebro och tittade på elden och fyrverkeri. Härligt underbart väder och bara underbara vänner.

Ännu en morgon hälsning med blommor via MMS. Så underbart trevligt och spännande att få en morgon när man är trött och kanske inte på humör. TACK!

Jag blir så glad för alla fina sms och mms jag får på morgonen. De ger mig styrka att fortsätta till målet jag har satt för dagen. Tänk vad en liten tanke kan göra så mycket? Tänk på det vid tillfällen när man säger att man hinner inte besöka den eller den. Man hinner kanske ringa och säga HEJ bara... Det kan räcka för en människa som aldrig annars får besök eller samtal.
Var rädda om varandra ute i världen. Vi har bara nuet att leva i. Fånga dagen som den är. Ta vara på tillfällen och möjligheterna se inte bara allt som stora hinder. Vi har alla våra val att göra. Ibland blir dom rätt och ibland blir dom fel. Men utan dessa erfarenheter kan vi heller inte ha några referenser. Vad är rätt för dig och fel för mig? Vem avgör vad som blev bäst?

Nej njut av det liv vi fått och välj själv om du vill vara bitter, glad, lycklig, förväntansfull eller inget alls....

Skön morgon när man vaknar i Stockholm

Så är man då äntligen i Stockholm igen. Det blir en massa jobb jobb och lite jobb igen. Men jag ska nog se till att jag hinner umgås med de mina runt omkring mig också.
Hoppas innerligt att det blir en cykeltur i morgon på ca 10-15 mil och framförallt en fika hos Jenny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar