onsdag 6 maj 2009

Fick denna underbara bild på mms i morse. TACK!
Cyklade till jobbet. Underbart skönt ute. Tyvärr så är det typiskt vårväder med uppehåll på morgonen, regn på dagen och solsken på kvällen! Bra i o för sig men man blir ju så förvirrad av allt. I alla fall jag som tydligen enligt kommentaren behöver ha 300% kontroll =)Upp på stan lämnade in en klocka, tvättat 2 maskiner, hämtat paket, solat och varit till Rosie en kort stund och lämnat en cykel hon får låna.
Tror ni att det bara är träning i skallen på mig ?
Ha ha ha ha ha Ja ni har nästan rätt...... Cykel, skidor, löpning och promenader är nog mitt dilemma.. När ska man hinna med allt..??
Har precis kommit på det här med att cykla. Det är ju hur coolt som helst. Man kommer ganska långt på en cykel och man hinner faktiskt se en hel del vacker natur om man höjer huvudet lite efter vägen. Tro mig ! Det ÄR vackert. Tom i Stockholm fast där är jag fortfarande livrädd att cykla i stan men med en utomordentligt god ledsagare så tar jag mig fram. Kommer väl att välta endera dagen när jag glömmer att man ska lossa skon ur fästet. Puhhh.... vilken syn. Flodhästen välte i Stockholm!! Jo jo, läser ni det i tidningen så vet ni vem det handlar om.

Har hunnit besöka Hagaparken några gångeroch det är så vackert. Gott med fika där också.
En tur till Drottningholm

Vi besökte Skansen under påsken och tog en tur förbi Kaknästornet också.

Ja nu har ni fått några små utflykter i Stockholm. Det kommer mera små händelser allteftersom. Till slut kanske jag är ikapp med tiden också =).
Måste nog packa klart om jag ska komma i säng någon gång ikväll. Kanske jag skriver mer senare, vem vet? Varför ska man veta allt just nu? Lite spänning, lite nyfikenhet, ja det går livet ut på.

Carpe Diem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar