onsdag 13 maj 2009

Lite bevis för cykelturen med distans och tid =)





Jobbresan till Malmö är nu i alla fall slut och jag har återvänt till hemmet.

Hittade denna vackra kyrka någon mil utanför Trelleborg innan jag vände kosan hemover.


Skåne är otroligt vackert det kan inte förnekas. Det finns så många platser man inte bör missa i Sverige. Tyvärr är det blåsigt där nere nästan alltid. Men så är det väl när man är nära havet.
6 timmars bilresa hem innebär att man får se massor av underbara platser. Min kartbok i huvudet ger bara mer och mer idéer och fantasier.

Cykel, bil eller hur man tar sig till dessa platser är egentligen ointressant. Önskar alla kunde få chansen att se de smultronställen som finns.
Har ni några egna ställen som är era favoritplatser så ge mig gärna tips.

Det blev en kort skrivelse även idag men nu tror jag det var kudden som ropade efter sin matte så det är nog lika bra att titta lite djupare i den också.
ha det bäst så hörs vi på ngt vis snart igen.

Bye bye C U L8ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar