lördag 25 augusti 2012

Bellmanstafetten ComaAround Lördag 25 aug

Så var det då lördag och en löpardag igen med kontoret ComAround plus lite inlånat folk. Dagen bjöd på strålande sol direkt från början. Lite skillnad mot i torsdags då vi fick vara glada för de stunder det inte regnade.
Kan väl säga att dagen inte började så bra: Tar cykeln och drar iväg med långa byxor över korta och långärmad tröja trots värmen för att bli lite varm innan loppet. Hur som heslt så gick det av gammal vana så jag vek av mot jobbet! EN LÖRDAG! Hmmmm okey det var inte så lång felkörning så det blev att vika av en sväng. Vet inte hur jag tänkte vid Bergshamra men helt plötsligt så var jag i Mörby och kände mig riktigt förvirrad! Hur gick det här till? Jag skulle ju vara på andra sidan vattnet!!!
Ja ja även här var det bara att vända och den här gången komma till rätt ställe! Först var jag också och jag kan säga att jag var RIKTIGT varm!
Spred ut mina saker så vi skulle få plats på kullen!
Sen kom folk farande från alla håll. Här ser vi Jennie, Per och Jens njuta i solen.

Mikael, jag, Mousin och Sebastian väntar in några löpare.

Här är hela gänget efter loppet:
Övre raden fr v: Ulrika, Jag, Daniel, Jens, Per, Slava, Magnus och Mikael.
Undre raden fr v: Hanna, (Alice),  Linnea, Liselotte, Mousin, Sebastian.
Längst fram: Jennie och Peter


Peter poserar innan loppet!
 
Daniel som sprang så starkt.
  
Mousin poserar och är på G.
 
Jag och Linnea
   
Lag 3: Ulrika 2, Linnea 3, Mousin 5, Sebastian 1 och Liselotte 4

Lag 2: Längst bak Peter 1. Fr v Mikael 2, Jennie 3, jag 5 och Jens 4
 
 Lag 1: Daniel 2, Slava 5, Hanna 1, Magnus 4 och Per 3

  
Här står vi och väntar in löpare

 Peter väntar på att få fotografera

2 nöjda löpare Sebastian och Peter. Bra löpt av alla. Tackar för ännu en fin och härlig dag med kollegorna. Vi hade i alla fall tur med vädret!

 
 Efter loppet blev det en ost och skinkrulle från Spånga pizzerian.

Jag är sjukt nöjd med min prestation och dessutom förbättrade jag tiden från i torsdags med 1 minut. Känns BRA med tanke på hur lite jag egentligen tränat utan alltför mycket smärta.
Vi var dessutom 4 st som dubblerade med att springa både torsdag och lördag. Magnus, Per, Linnea och jag. Bra jobbat av alla!
Ett STORT tack till Pia, Uffe och Svenna som också dök upp och sa hej med en kram och gav energi (trots att dom sen fick P-bot vid Universitetet).

Lag 1

Lag 2

Lag 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar