måndag 5 april 2010

Lite rester kvar från påskhelgen

Vackra isbilder från Lidingö tidigare i mars


Vyer från Lidingö


Ari plåtade också lite bilder från vår cykeltur även om han blivit lite latare än mig på att använda kameran. =) Från Riseberga kloster ruin!


Här försöker jag nå min onda punkt i nacken och massera loss den. Påklädd ordentligt men det behövdes.

Det går åt lite smärtlindring ibland och den här tuben får färdas lika långt som jag färdas genom Sverige på cykelvägarna. ZON heter den.

Sista lediga dagen så åkte vi till Västerås för att lämna Ari vid tåget och samtidigt shoppa lite. Ungdomar hemma så blir det lite student saker som ska inhandlas. 2 st små aftonväskor inför bal och student och smycken.
Här blev det en vacker gatubild från trottoaren. Vackert mönster.

Den ståtliga SKRAPAN mitt i Västerås. Bastu längst upp och oerhörd utsikt.

1 kommentar: